Rabu, 06 Juni 2012

Adobe Photoshop CS5 Portable

bismillah ..
kali ini ane mao bagiin software yang agak jadul, yakni silahkan liat judul hehe .

Software ini bener2 dibutuhin banyak orang, selain buat edit gambar, juga bisa buat belajar desain ama iseng2 ngasah kreatifitas (gaye lu cuk haha). oie, kenape ye musti portable?? sebenernye si ini tergantung yang selera aje, kalo mao cari yang installer silahkan kalo ketemu, paling ketemunye yang CS6 hehehe.. nanti deh insyallah gue posting yang CS6, nyari installer CS5 suseh, di situs resminye aje udeh CS6, kaga nemu tuh gue CS5, kalo kaga percaya silahken ubek2 di situsnye http://www.adobe.com/ .


kelebihan Adobe Photoshop CS5 Portable ini yaitu bisa langsung dipake di kompi/lepi, jadi kaga masalah diendepin di flashdisk buat dibawa kemane2, udeh gitu karena ini portable, jadi kaga banyak hardisk soalnye beberape plugin yang jarang dipake kaga ada di mari, jadi ukurannye lebih kecil, cuman 65 MB aje, bandingin ama yang installer, 300an MB cooy kan kasian buat yang koneksinye lola .

Spesifikasi minimum:
  1. RAM 1 GB
  2. VGA 256 MB
Spesifikasi segitu kaga tinggi buat laptop/kompi mah. jadi aman buat dipake.. oke langsung aje dah download ye..

Adobe Photoshop CS5 Portable (65 MB)

cara downloadnye, klik "lewati" atau "skip" di pojok kanan atas (sekali kali amal buat gue lah haha), lalu di link IDWS nye klik yang download warna biru (buat yang ga tau aje), lalu tunggu sekitar 10 detik, en klik download ..

syukron kastiron lil qiroat ( ngmng2 ini emoticon kenape pada eror2 gitu yak tuh kan!)
wassalam....

2 comments:

sujadi mengatakan...

pea link donlot nye di mane

kucingapes mengatakan...

itu ada odong !

Software Ngetop Ane

Parents Control ver.1.0
Diberdayakan oleh Blogger.

Followers