Minggu, 08 Januari 2012

Selesaikan PR Matematikmu Dengan Software Pinter Precalculus Solved, Download di Sini

alhamdulillah ini adalah postingan ane ke dua hari ini .. tampaknye ini memang hari nyang cerah ye (walaupun sempet ujan dari siang ampe sore) .

kali ini ane mao perkenalkan software pinter nan menguntungkan buat orang seperti ane hehe, namenye Precalculus Solved!. kegunaannye itu bisa  ngitung PR matematik kite dengan cepet walaupun soalnye segambreng . coba dulu jaman SMA ane punya software ginian, pasti kaga bakalan cabut kalo ada PR matematik nyang suseh .. aduuh duh jadi kangen ma Bu Nani, guru matematik ane jaman SMA hehe ..

okeh langsung aje ..

Banyak banget kegunaan dari software portable enteng ini :
1. Menggambar grafik
2. Menyelesaikan Sistem Persamaan Linear
3. Mencari Pembuat Nol dari suatu Fungsi
4. Mencari limit
5. Mencari Jumlah (Sigma)
6. Operasi Dasar (jumlah, kali, tambah, bagi, pangkat, akar, dll)
7. Dan banyak lagi nyang lainnye...

berikut penampakannye cuy..
Liat ni, ciluuuk:
Liat ni, ciluuuk:
bisa buat ngitung eliminasi loh !!
Liat ni, ciluuuk:
gambar yang ini diambil dari web luar
ngitung soal determinan juga bisa .. ih wow !
Liat ni, ciluuuk:
gambar yang ini diambil dari web luar
kalo nyang ini ngitung garis ngejelimet
Liat ni, ciluuuk:
gambar yang ini diambil dari web luar
gimane ga keren tuh software, udeh gitu enteng en portable, jadi bisa di taro di flashdisk dan bukenye kaga nginstal dulu ..
langsung aje ane kasih link downloadnye daaah !!
Link Downloadnye: 
pass: kucingapes
okeh sekian dulu dari ane ...
salam cilukba dari kucingapes !

0 comments:

Software Ngetop Ane

Parents Control ver.1.0
Diberdayakan oleh Blogger.

Followers