Selasa, 10 Juli 2012

Jadwalkan Shutdown Komputer dengan Automati

beeh udeh lama amet ane ga mosting... ampe males mosting pake emot (ape hubungannye) . yah kesibukan ane di dunia nyate membuat ane sedikit melupakan blog .. tapi ga seratus persen jg haha.. tentunye ane membawa oleh-oleh buat blog ku sayang ini hihihi .. simak aje .

kmren2 ane sempet ngotak2 ngatik visual basic en sempet beberape aplikasi sederhana ane bikin cuman buat iseng2 blajar aje .. nah skrg ane mao share aplikasi percobaan ane neh ..

namanye automati . dari namanye aje udeh ketauan bisa autoin matinye laptop kite yang sring ditinggal molor haha (pengalaman bener)..

fungsinye simple bener.. cuma buat ngejadwal kapan komputer/laptop kite bakal shutdown secara otomatis . cucok neh buat yang sering ketiduran sambil dengerin lagu di kompi .. apelagi ukurannye yang kecil bener, enteng dah pokonye.. soalnye ane bikin pake vb 6, jd ga berat2 amet ..



nah itu penampakannye di pojokan dekstop ..

okeh udeh ngertikan?? haha
silahkan donglot dah ...

ane pake link adf tuh, di klik skip aje ye ..

1 comments:

lulubaety mengatakan...

usmaan, sudaah :D

Software Ngetop Ane

Parents Control ver.1.0
Diberdayakan oleh Blogger.

Followers